1. Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?


Armanda.com.tr’den sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

 


2. Neden üye olmalıyım ?


Armanda.com üyeleri bir çok avantajdan faydalanıyor:

•  Beğendiğiniz ürünleri istediğiniz özelliklere göre hızlıca

    filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz.

•  Siparişlerinizin durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.

•  Kampanyalarımız hakkında haberdar olabilirsiniz.

•  Size özel hazırlanmış olan kampanyaları görebilirsiniz.

 


3. Üye olmak için ücret ödeyecek miyim?


Armanda.com.tr için hiç bir üyelik ücreti ödemek zorunda değilsiniz.

 


4. Nasıl üye olabilirim?


Armanda.com’a üye olmak için sitemizin sağ üst köşesinde bulunan "Üye ol " seçeneğini tıklayınız. Yönlendireleceğiniz Üyel Ol sayfasında Ad, Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, E-Posta Adresi, Telefon ve Şifre bilgilerini eksiksiz doldurun.

Eğer kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız, " Kampanya, duyuru, bilgilendirmelerden e-posta ile haberdar olmak istiyorum kutucuğunu işaretleyin.

Hesap oluşturarak üyelik sözleşmesini okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

 


5. Şifremi Unuttum ?


Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, üye giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Armanda.com tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.


 

6. Üye olduğum e posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?


Üye olduğunuz e-posta adresini değiştirmek içim onlinedestek@armanda.com.tr adresinden mevcut e-posta adresiniz ve yenilemek istediğiniz e-posta adresinizi, değişiklik talebinizle birlikte iletmeniz yeterlidir. E-posta adresiniz tarafımızdan güncellenecek ve size güncelleme bilgisini iletilecektir.

 

 

7. Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?


Siparişinizin içinde değişiklik yapamıyorsunuz. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol ediniz.

Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.


 

8. Siparişimin ne durumda olduğunu öğrenebilecek miyim?


Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; Siparişlerim bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir,

0212 514 66 84 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da onlinedestek@armanda.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.


 

9. Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim / Hediye notu ekleyebilir miyim?


Siparişlerinize hediye paketi  ve hediye notu ekleyebilirsiniz.

 

 

10. Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?


Kargonuzun ulaşmaması durumunda, ''HESABIM/SİPARİŞ DETAYI'' bölümünde bulunan kargo takip linkine tıklayarak kargo takip numaranızından takip edebilir veya 444 60 60  numaralı MNG Kargo müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

  

11. Siparişim kargoya verilmiş ama isim/adres değişikliği yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım?


Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kurumumuz tarafından hiç bir değişiklik yapılamamaktadır. 444 60 60 MNG Kargo müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

 

12. Siparişim hasar görmüş.Ne yapmalıyım?


Sipariş tesliminde  fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü armanda eşarp ve şal’a gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.


 

13. Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?


Resmi tatil günlerinde kargo şirketimiz teslimat yapmamaktadır.

 

 

14. Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?


Armanda.com.tr sitesinde satışa sunulan her ürünün fiyatına KDV dahildir.